(0 artikelen) - € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Telefoon: 0547 - 292 272
info@ongediertemiddelen.nl 
Volg ons op: facebook icon  youtube icon

Veelgestelde vragen over Ottenschot Ongediertemiddelen.nl

Bestellingen

Waarom staat bij sommige biocide PROFESSIONEEL?
Dit zijn biociden die alleen gebruikt mogen worden door een professionele ongediertebestrijder met een geldige vakbekwaamheidlicentie of een agrarische ondernemers met een geldige knaagdierenbestrijdingslicentie. Bij uw eerste bestelling moet het licentienummer en een kopie van uw pasje aan ons worden gestuurd via shop@ongediertemiddelen.nl

 

Hoe kan het dat Ottenschot Ongediertemiddelen zo voordelig is?
Wij nemen genoegen met lagere winstmarges dan anderen en hebben goede afspraken met onze leveranciers.

 

Een product is niet in voorraad.
Helaas komt het wel eens voor dat bepaalde producten tijdelijk niet op voorraad zijn. Wij doen er alles aan om deze producten toch snel te kunnen leveren. Wanneer een product al langere tijd niet op voorraad is, zullen wij u via de mail informeren.

 

Bestelproces

Ik wil mijn bestelling annuleren
U kunt uw bestelling altijd annuleren. Neem daartoe contact op met onze afdeling Klantenservice.

 

Tijdens het registreren krijg ik de melding: 'Dit e-mailadres is al in gebruik.'
Wanneer u deze melding krijgt, heeft u zich al eerder bij ons geregistreerd. Klik op Inloggen en vul uw e-mailadres en wachtwoord in. Het wachtwoord heeft u zelf ingevoerd tijdens uw registratie.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Op de inlogpagina wordt om uw wachtwoord gevraagd. Dit wachtwoord heeft u opgegeven bij de registratie. Wanneer u dit vergeten bent, kunt u HIER klikken om een nieuwe aan te vragen.

 

Betaling

Ik heb zojuist betaald, maar bij de bestelling staat dat de betaling nog niet is ontvangen.
Wanneer u per bankoverschrijving het geld heeft overgemaakt, kan het een aantal dagen duren voordat wij de betaling op onze rekening hebben. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, krijgt u automatisch een bericht en zullen wij uw bestelling dezelfde werkdag verzenden.

 

Ik heb na drie werkdagen nog steeds geen bevestiging gehad van ontvangst van betaling van Ottenschot Ongediertemiddelen.nl.
Wanneer u het geld heeft overgemaakt vanaf een Nederlandse bankrekening kan het zijn dat er iets is fout gegaan bij het verwerken van de betaling. Wanneer u al meer dan drie werkdagen geleden een bestelling heeft gedaan en geen betalingsbevestiging heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.

 

Levering

Wat zijn de verzendkosten
De verzendkosten bij bestellingen onder de € 60,00 excl. 21% BTW bedragen €4,95 per bestelling

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb? (Ik woon in Nederland)
Wij verzenden uw bestelling zo spoedig mogelijk nadat wij uw betaling hebben ontvangen (mits voor 16:30 uur ontvangen). Indien uw bestelling geen vertraging oploopt bij onze vervoerder, heeft u uw bestelling mogelijk al de volgende dag in huis.

 

Ik heb al een bevestiging van betaling gehad maar nog geen bestelling ontvangen.
Uw bestelling is overgedragen aan onze vervoerder. Mogelijk heeft uw bestelling vertraging opgelopen. U kunt uw bestelling volgen via de Track&Trace code die u heeft ontvangen per e-mail. Wanneer u niet binnen 5 werkdagen (na betalingsbevestiging) uw bestelling heeft ontvangen, raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen.



Ik heb verkeerde producten ontvangen bij mijn bestelling.

Het kan voorkomen dat er een fout is gemaakt bij het inpakken van een bestelling waardoor u een ander product ontvangt dan u heeft besteld. Wanneer dit bij uw bestelling het geval is, raden wij u aan z.s.m. telefonisch contact met ons op te nemen.



Ik wil een product ruilen/retourneren

Retourneren is altijd mogelijk, echter dient het product onbeschadigdte zijn en liefst niet uitgepakt. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Klik HIER voor meer informatie overretourneren.